Oferta formativa
Taula Territorial d'Osona (trobada entitats)
Inici de les sessions: 7 de setembre de 2022
Horaris: de 15:30h a 17h
Organitzada per l'Ateneu Cooperatiu de la Catalunya central, aquesta sessió va dirigida a les cooperatives i entitats de l'Economia Social de la comarca d'Osona. L'objectiu de la trobada es exposar el pla de treball i l'estratègia per promoure l'Economia Social i Solidària a Osona i quina es la relació que les entitats tindran amb el projecte.
Nocions bàsiques de finances que hem de saber
Inici de les sessions: 14 de setembre de 2022
Horaris: 16:00-19:00
Primera sessió: 14/09/2022.
Segona sessió: 21/09/2022.
Conèixer els conceptes bàsic de les comptes de l’entitat
Entendre la relació entre el nostre patrimoni i la nostra activitat
Reflexionar sobre la importància del coneixement financer per part de les nostres sòcies.Renovació "SEGELL AQUÍ ASSESSOREM L'ESS 2021" dirigit a gestories i assessories
Inici de les sessions: 15 de setembre de 2022
Horaris: 15.30 a 18.30
Formació tècnica, gratuïta i online pe ra professionals de gestories i assessories per l'obtenció del "Segell aquí assessorem l'ESS."
Intercooperem per enfortir-nos
Inici de les sessions: 20 de setembre de 2022
Horaris: 16:00-19:00
Primera sessió: 20/09/2022. Per què intercooperar?
Segona sessió: 27/09/2022. Intercooperem per enfortir-nos: Eines jurídiques i financeres al servei de la intercooperació.
Itinerari formatiu per l'obtenció del "SEGELL AQUÍ ASSESSOREM L'ESS" dirigit a gestories i assessories
Inici de les sessions: 20 de setembre de 2022
Horaris: 15.30 a 18.30
Formació tècnica, gratuïta i online per a professionals de gestories per l'obtenció del Segell AQUÍ ASSESSOREM L'ESS.
La gestió del temps: com ens organitzem i administrem per millorar en eficència i productivitat
Inici de les sessions: 3 de octubre de 2022
Horaris: 16:00-19:00
- Conèixer per què es perd el temps.
- Conèixer els principals models d'organització i productivitat personal i professional.
- Administrar el temps i energia de manera més efectiva.
- Determinar en quin tipus d’activitats emprem el temps.
- Actuar amb proactivitat.
El nostre client ideal: estratègies per a comercialitzar el nostre producte o servei
Inici de les sessions: 17 de octubre de 2022
Horaris: 16:00-19:00
- Millorar la satisfacció del client.
- Aplicar la comunicació efectiva amb els clients.
- Comunicar de manera positiva.
- Utilitzar l'empatia en la comunicació.
- Millorar el clima laboral i personal.
- Utilitzar l’escolta activa.
- Comunicar amb seguretat i empatia.