El nostre client ideal: estratègies per a comercialitzar el nostre producte o servei
- Millorar la satisfacció del client.
- Aplicar la comunicació efectiva amb els clients.
- Comunicar de manera positiva.
- Utilitzar l'empatia en la comunicació.
- Millorar el clima laboral i personal.
- Utilitzar l’escolta activa.
- Comunicar amb seguretat i empatia.
Confirmació d'inscripció
00 - 1/2 El nostre client ideal: estratègies per a comercialitzar el nostre producte o servei
Confirmació d'anul·lació
00 - 1/2 El nostre client ideal: estratègies per a comercialitzar el nostre producte o servei
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
00 - 1/2 El nostre client ideal: estratègies per a comercialitzar el nostre producte o servei
17 de octubre de 2022
16:00 - 19:00 H
Lloc
ONLINE
Descripció
Millorar la satisfacció del client
Aplicar la comunicació efectiva amb els clients
Comunicar de manera positiva
Utilitzar l'empatia en la comunicació
Millorar el clima laboral i personal
Utilitzar l’escolta activa
Comunicar amb seguretat i empatia
Confirmació d'inscripció
00 - 2/2 El nostre client ideal: estratègies per a comercialitzar el nostre producte o servei
Confirmació d'anul·lació
00 - 2/2 El nostre client ideal: estratègies per a comercialitzar el nostre producte o servei
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
00 - 2/2 El nostre client ideal: estratègies per a comercialitzar el nostre producte o servei
24 de octubre de 2022
16:00 - 19:00 H
Lloc
ONLINE
Descripció
Millorar la satisfacció del client
Aplicar la comunicació efectiva amb els clients
Comunicar de manera positiva
Utilitzar l'empatia en la comunicació
Millorar el clima laboral i personal
Utilitzar l’escolta activa
Comunicar amb seguretat i empatia