Formació: Xarxes socials amb valors
Les xarxes socials poden ser una eina clau per explicar qui som, generar comunitat i amplificar l’impacte social dels nostres projectes.
Aquesta formació oferirà eines pràctiques per definir una estratègia de comunicació alineada amb els valors de l’entitat i orientada a la construcció de comunitat.
Cooperatives i entitats
Confirmació d'inscripció
Formació: Com elaborar el pla de xarxes per a entitats de l'ESS
Confirmació d'anul·lació
Formació: Com elaborar el pla de xarxes per a entitats de l'ESS
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Formació: Com elaborar el pla de xarxes per a entitats de l'ESS
9 juny de 2026
15:00 - 17:00 H
Lloc
ONLINE
Formadora
Dies d'agost
Descripció
Aquesta formació, a càrrec de la cooperativa Dies d'agost, oferirà eines pràctiques per definir una estratègia de comunicació alineada amb els valors de l’entitat i orientada a la construcció de comunitat. Es treballarà com identificar els diferents públics des d’una perspectiva social i com adaptar els objectius comunicatius a les necessitats i impactes del projecte. També s’abordarà la creació d’un pla de continguts útil i sostenible, amb recursos per planificar i calendaritzar publicacions que posin en valor la transparència, la cooperació, l’impacte social i la transformació comunitària.
Una sessió pensada per a entitats i projectes de l’ESS que vulguin comunicar millor, reforçar la seva identitat i construir una presència digital coherent amb els seus valors.